wtorek, 2 września 2014

Mam Vipa na MovieStarPlanet.pl

Kupiłem sobie go dzisiaj za 14 złotych. Właściwie zacząłem grać od wczoraj. Przejdźmy do dnia w szkole, który był niezły. Mieliśmy biologię, niemiecki (jestem w lepszej grupie :D), matematykę, religię, polski i 2 wfy. Dziś po szkole musiałem się uczyć ;). No cóż. Na WFie BHP. Na polskim omawianie lektur. Na niemieckim, biologii, religii i matematyce normalna lekcja. Na przerwie cały czas grałem w gry na telefonie i wszyscy tak dziwnie się na mnie patrzyli -,-. Przyszedł do mnie numer Avanteen i Szugarfrika. W Szugarfriku na razie przeczytałem o naszym Lubelskim Kole Pomocy dzieciom i młodzieży z cukrzycą (jutro mama idzie po wyprawkę) i ich wyprawę. Za rok jadę z nimi. W Avanteen jakieś ubrania. Jak będę mieć 16 lat i będę pracować to będę kupować sobie ubrania. A jaką mi to satysfakcję sprawi :). Na razie dzień bez 200. O tym przekonam się za chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz